måndag, september 10, 2007

Dåligt samveteinlägget

Ja, nu har jag dåligt samvete. Jag har inte skrivit något här sen.... tja typ sen jag flyttade eller hur?

Det är ju inte det att jag inte har haft någonting att skriva om. Jag gick klart utbildning på JENSEN education, gick klart med topbetyg (vilket iofs inte säger så mycket, för så svår var inte utbildningen). Snackade lite med projektledarna på avslutningen, och lovade att skicka in mitt CV för att kanske hitta lite extraknäck som lärare. Är lite osäker på det just nu, men det skadar väl aldrig eller hur?

Sen åkte vi ju på Jiingi. Jiingijamborii. Det var jätteroligt, hände en hel del som jag inte orkar skriva om nu men som var skitskoj. Kom bl.a. 3:a i en GH-turnering, yeay for me!

Nu kom jag in på Kandidatprogrammet i Data och Systemvetenskap på SU, så det är vad jag håller på med nu. Det går lite långsamt än så länge, men det ser lovande ut. Hade en insparksmiddag i fredags, tal och sång och punsch och allt som hör till. Precis som en släktmiddag (fast med punsch, och en något yngre generation). Träffade som hastigast en tjej som kände igen mig från Veckorevyn.... Det var ju lite otippat.

Näe, nu blir det att köpa dyr kurslitteratur. Hejdå!

----------------
Now playing: Machinae Supremacy - [Jets'n'Guns #22] escaping the krut