tisdag, november 28, 2006

That is not Ham which can eternal lie, and in stranger aeons even mustard, pickles and the small funny sausages may eventually turn stale.

Juletiden är snart på oss, på kontoret där jag har min praktik har jag spelat 047's Julalbum hela morgonen.

Uppskattat, men "Last Christmas" låten fick kommentaren, "This makes the original, with George Michael sound really, really good".

Kom förbi en arbetssökande som skulle bli intervjuad av chefen, som då först introducerade folket här. Jag blev benämnd som "Staffan, vår slipsbärande person".

Julstämningar kommer även med länkar i chatrum, t.ex. The Ham Chamber

Äntligen gjort en konceptbild jag länge gått och småtuggat på. Menswerk, inspirerad av Kraftwerk och 50 Hertz.

1 Comments:

Blogger michiexile said...

Påminner lite om hur jag introducerades till fakultetsstyrelsen när jag var nyanställd (jag var inte där, har fått det berättat för mig i efterhand):
"Och så har vi två nya doktorander. Mikael, det är han med tofsen, och så ..."

29 november, 2006 12:52  

Skicka en kommentar

<< Home