lördag, februari 18, 2006

Fretag

Fretag, nya tag... dags att ta i nu..


Nähe... Jaja, jag har tagit det lugnt idag, stekt pannkakor och tömt diskmaskinen. Jätteduktig!

Har nu införskaffat en kalender, hoppas på att kanske, kanske, lyckas komma ihåg någonting. Och då, inaktivt försöka få Frida lugn och sansad igen. Hittade en söt liten grön enkel sak som matchar min anteckningsbok, så det blev ju bra.

Nu ska jag försöka slita iväg henne ifrån allt lajv-arbete och gå ut att käka se på bio eller annat onyttigt. =)

Fortsätter att leta LiA-plats med ljus och lykta, det mest lovande som det ser ut nu är borta i Tyskland där min bror jobbar just nu. Upptäckt att vi har väldigt många på VD poster inom några få led i bekantskapskretsen. Svägerskan har en farbror = VD, kompis/medarrangör har en far = VD... jaja, det är ju ett bra ställe att börja om något.

Jag var på intervju hos Ants förra veckan, men om jag åker till Tyskland så kan jag inte börja där förrens jag kommer tillbaka. Sommarjobbet har jag redan fixat, det blir att mörda ogräs om jag inte hittar något mer välbetalt.